Şanlıurfa Orman Bölge Müdürü Cevdet ÇİÇEK, Kurban bayramı dolaysıyla bir mesaj yayınladı.
Bölge Müdürü Çiçek, mesajında, birlik ve beraberliğimizi, sevgi ve dostluk bağlarımızı güçlendiren, kültür ve inanç dünyamızın en önemli değerlerinden olan Bayramlarımız yardımlaşma ve dayanışma gibi duygularımızın tazelendiği, manevi anlamına uygun olarak canlı bir şekilde yaşanan ve yaşatılan özel günlerdir. Gelecek nesillere huzur ve güven içinde bayram gibi güzel günleri yaşayabilecekleri bir dünya bırakabilmek için herkes üzerine düşeni yerine getirmeli, daha çok çalışmalıdır. Bu mübarek günlerde toplumun yardım ve desteğe ihtiyaç duyan kesimine ilgi ve şefkat göstererek dayanışma duygusu pekiştirilmeli, yetimler, garipler, yaşlılar ve kimsesizler gözlenip gözetilmeli, yaralı ve kırgın gönüllere, muhtaç ve kimsesizlere yardım eli uzatılmalıdır” dedi.
Bu duygu ve düşüncelerle kurban Bayramı’nın ülkemize ve ilimize, barış huzur ve mutluluk getirmesi dileklerimle; kurban Bayramını en içten duygularla kutluyor, en sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle selam ve sevgilerimi sunuyorum”.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
В Калининграде «Единая Россия» проводит тренировки по единоборствам для старшего поколения
Birleşik Rusya’nın desteğiyle İnguşetya’da çocuk spor müsabakaları düzenlendi
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
Kaliningrad’da Birleşik Rusya, yaşlı nesil için dövüş sanatları eğitimi düzenliyor
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
«Единая Россия» провела в Казани форум рабочей молодежи